Sunday, September 28, 2008

Entahla..

Perhatian!! Ini adalah segmen luahan hatiku. Nak baca teruskan, taknak baca silalah tutup n3 ni, tiada siapa yg menghalang.

Aku suka pada orang yang tak suka pada aku langsung.. Aku berminat pada orang yang tak berminat pada aku langsung.. Aku jatuh hati pada orang yang takde hati pada aku langsung..

Iya, aku bercakap tentang orang yang sama.. Orang yang pernah baik dengan aku beberapa bulan lepas... Aku baru nak lupakan dia tetiba dia mesra dan rapat dengan aku balik.. Itu semua berlaku bila aku kena balik sorang dari ofis.. Risau katanya, bahaya katanya.. Tapi dia dah warning awal2 yang kami cuma kawan je.. Dia risau, sebab dia anggap aku sebagai kawan je.. Mula2 memang sentap gakla sebab aku ada perasaan kat dia tapi lepas tu aku rasa aku bleh terima hakikat.. Rupanya sangkaan aku meleset sama sekali... Aku x bleh... Memang x bleh.. Dia selalu pesan dengan aku supaya berhati2 dengan orang.. Selama ni aku x cukup berhati2 ke?? Aku pun konfius.. Sekejap baik sekejap tak kisah...

Location: at home
Mood: confused
Terima kasih kerana sudi membaca n3 ini.
Posted by MZ

No comments:

Post a Comment

Strictly no spamming or porn comment or link. Thank you.