Saturday, January 3, 2009

Happy New Year, 2009

Sedar x sedar, diam x diam dah masuk dah thn baru, 2009.. Baru je beberapa hari berlalu.. Bukan x nak update tapi terasa pedih utk meluahkannya.. Harap2 thn baru ni x spt thn lepas yg byk kenangan pahit dan menyakitkan..
Iyelah, orang yg pernah mengambil berat kini dah x pedulikan aku lagi dah.. Dah x care pasal aku lagi dah.. Kdg2 tu aku teringat balik masa2 yg indah tu.. Terasa rindu sgt2 time tu.. Kalau boleh nak putar ke masa itu, tapi... Kini semuanya telah berlalu dah x mungkin akan kembali lagi. Aku rasa macam nak pergi jauh je, jauh dari dia dan segala2nya, tapi x boleh... Bukan masa yg sesuai.. Entahla, mungkin kelak kot... Sekurang2nya dapat aku melupakan semuanya.. Bilalah kot agaknya yek...

Location: at home
Mood: gloomy
Music: Cuba - Faizal Tahir

No comments:

Post a Comment

Strictly no spamming or porn comment or link. Thank you.