Sunday, March 22, 2009

Sedih & sakit hati

Perhatian!! Ini adalah segmen luahan hatiku. Nak baca teruskan, taknak baca silalah tutup n3 ni, tiada siapa yg menghalang.

Aku igtkan aku dah boleh lupakan dia tp aku silap.. Aku masih x boleh lupakan dia.. Terasa sedih bila melihat dia mesra dgn org lain dan x layan aku lagi dah mcm dulu... Ada sekali tu dia tegur aku sbb aku kebetulan beratur depan dia.. Tu jelah sekali, masa lain jgn haraplah.. Walaupun berada dlm lif berdua je.. Sakitnya hati aku... Kenapa dia berubah cepat sgt?? Apa jd dgn sikap ambil berat dia terhadap aku dulu?? Adakah dia cuma berpura2 je ambil berat pasal aku?? Aku bencikan dia tp aku x dpt nak bencikan dia.. Warghh!!

Location: at home
Mood: frustrated
Terima kasih kerana sudi membaca n3 ini.
Posted by MZ

No comments:

Post a Comment

Strictly no spamming or porn comment or link. Thank you.