Friday, April 17, 2009

Minggu yg PELIK n MENGARUT

Perhatian!! Ini adalah segmen luahan hatiku. Nak baca teruskan, taknak baca silalah tutup n3 ni, tiada siapa yg menghalang.

Minggu ni memang minggu yg pelik n mengarut dlm hidup aku.. Kenapa?Apa?Bagaimana?

Aku dah mula sukakan org yg pernah aku x berapa nak suka dulu.. Memangla dulu aku x suka sgt kat dia sbb dia 'dera' aku time wat kerja 'buruh' dulu tp entah kenapa tetiba aku jadi suka kat dia plak.. Betullah kata org, bila kita x suka sgt kat seseorg tu lama2 kita akan jadi suka dan kalau kita suka sgt kat seseorg tu lama2 kita akan bencikan dia plak... Itulah yg terjadi pada aku...

Maybe sbb selalu selisih dgn dia time balik kot yg menyebabkan aku boleh suka kat dia plak.. Pernah sekali member aku cakap yg dia senyum kat aku.. Aku x perasan sbb aku x pandang dia pun, tp aku x nak salah anggap so cakaplah maybe dia senyum kat org lain ke or dia tgh senyum sensorg ker mana tau kan... Tp lama2 baru aku perasan, setiap kali aku selisih dgn dia, mesti dia pandang aku.. Padahal bukannya kitaorg kenal pun... Jln tu plak bukannya ramai org lalu dan sekeliling aku memang xde org pun..

Minggu ni cuma beberapa kali je terserempak dgn dia.. Entah kenapa aku jd mcm rindu kat dia plak.. Memang pelik n mengarut kan?? X taula apa nak jd dgn aku nih..

Location: at home
Mood: calm
Terima kasih kerana sudi membaca n3 ini.
Posted by MZ

No comments:

Post a Comment

Strictly no spamming or porn comment or link. Thank you.