Saturday, July 4, 2009

Segalanya telah berakhir pt. 2

Perhatian!! Ini adalah segmen luahan hatiku. Nak baca teruskan, taknak baca silalah tutup n3 ni, tiada siapa yg menghalang.
Memang sahla yg dia dah x pedulikan aku lagi... Nampak sgt dia jadi dingin bila bercakap/sms dgn aku... Kalau x dulu dia selalu suka over dgn aku tapi skrg x lagi... Aku pernah sms dia hari khamis malam jumaat tu dan buat pertama kalinya dia x reply langsung sms aku tu... Selalunya dia memang akan reply tapi maybe dia bz sgt so aku biarkan jelah... Lama gak aku tunggu akhirnya tgh hari ahad tuh dia sms aku... Tapi yg sedihnya dia mcm nak x nak je layan aku... Kalau dulu kan dia suka menggatal sket dlm sms tapi kali ni dia memang agak dingin sket dgn aku... Selalunya kami akan sms sampai berjam2 tapi hari tuh cuma sekejap je, x sampai 1/2 jam pun agaknya... Lepas tu dah, senyap je tanpa berita... Dah beberapa kali aku nampak dia asik dok berkepit dgn bdk perempuan tu dan dah beberapa kali hatiku ini dirobek dgn tindakan dia tu... Sakit & pedih rasanya...Dulu dia pernah pinjam duit dr aku tapi dah pulangkanla.. Bila dia dtg jumpa aku n aku nak amik duit aku tu, dia dah x semesra dulu dgn aku... Sejak dari hari aku ot tu aku dah bleh agak dah... Gosip yg tersebar pun dah merata dah psl diaorg... Xde org tahu yg aku menangis hari tuh... Sakitnya bila dikecewakan sebegini... Aku terasa mcm diperbodohkan, kalau sekalipun aku ni bodoh x bermakna dia bleh memperbodohkan aku sebegini.. Terasa mcm semua ini hanya satu lakonan semata2 saja bagi dia... Memangla aku x percaya bila dia cakap sayang semua tu tapi kenapa dia buat mcm ni kat aku?? Tambahan pulak aku memang sayangkan dia dari dulu lagi.. Pernah aku sengaja lalu depan dia byk kali tapi dia dah x kisah dah... Tapi bila aku nak elak dari selisih dgn dia plak asik bertembung dgn dia jugak... Ada gak dia cuba usik2 aku tapi aku buat x reti je... Hatiku terlalu sakit utk layan dia lagi... Tapi tulah time aku hampir2 nak lupakan dia, dia plak cuba nak berbaik2 dgn aku plak... Walaupun terluka tapi aku masih berharap, walaupun cuma secebis je... Kadang2 tu bila ada sms masuk aku berharap sgt dia yg antar tapi bila aku baca n ia bukan daripada dia aku rasa sgt kecewa... Sampai hati dia perlakukan aku sebegini.. Macam mana aku nak lupakan dia kalau ini semua masih berterusan??

Location: at home
Mood: sad
Terima kasih kerana sudi membaca n3 ini.
Posted by MZ

No comments:

Post a Comment

Strictly no spamming or porn comment or link. Thank you.