Friday, January 1, 2010

Happy 2010!!

Pejam celik dah masuk tahun baru dah... Nak buat azam baru rasanya azam yg sebelum2 nih masih x tertunai lagi so... Biar jelah yek... Tapi yg pasti, tahun ni aku dapat rasakan ada sesuatu yg berbeza... Ada sesuatu yg menarik akan berlaku tahun ni... Gerak hati aku mengatakan aku akan menemui cinta yg dicari2 selama ni... Aku pun x tau kenapa, maybe sbb aku dah minat kat mamat tu kot... Iyelah bukan selalu dpt jumpa org minat kat kita nak2 org mcm aku nih yg x ramai peminat... Huhuhu... So I wanna give it a try... Manelah tau mungkin dialah org aku cari2 selama ni kan.... Masa aku jln2 kat MPH Alamanda aku jumpa 1 diari nih... Diari Cinta namanya... Diari yg ada kata2 cinta... Aku dah terpikat tapi x tau kenapa aku x beli... Pastu jumpa lagi kat MPH Alpha Angle tapi x beli gak... Pelikla aku nih... Itu satu, sejak 2 menjak nih aku asik dgr lagu SS501... 1st time aku tgk mv diaorg aku jd mcm tertarik plak... Best apa lagu diaorg... Nih x bleh jd nih... Kena cari cd diaorg nih... Dah addicted dah... Nak gi cari merchandise diaorg lah... Huhuhu...

Location: at home
Mood: excited
Music: SS501 mv's

No comments:

Post a Comment

Strictly no spamming or porn comment or link. Thank you.