Sunday, February 28, 2010

Urmmm...

Perhatian!! Ini adalah segmen luahan hatiku. Nak baca teruskan, taknak baca silalah tutup n3 ni, tiada siapa yg menghalang.

Dulu aku x suka langsung kat dia tapi lama kelamaan aku mula sukakan dia... Aku pun pelik dgn diri aku nih... Maybe sbb dah jarang jumpa@selisih dgn dia membuatkan aku mencari2 bayangnya, membuatkan aku rindu padanya... Apa, rindu??!!! Pelik2... Ada org cakap kat aku yg dia satu bas dgn budak ofis aku tu... Ada org cakap yg dia x betul sbb suka senyum2 kat org terutama sekali perempuan la... Pada mulanya susah sket aku nak percaya tapi makin lama semua tu masuk akal.... Aku pernah nampak dia tgh tunggu bas, dan x silap aku berdekatan dgn budak ofis aku tgh tunggu bas gak... Pastu aku pernah tanya budak tu ada x lelaki naik bas dia.... Ada katanya, dan salah seorang darinya adalah orang x berapa nak betul sket sbb suka senyum2 kat orang... X mungkin la mamat tuh tapi bila difikir balik, mungkin iya... Maknanya dia nih suke senyum kat perempuan cantik je kot... Macam laki miang je plak... But that won't stop me to like him... Urghh, I don't know... Apa yg aku tahu, sekarang nih aku sentiasa mencari bayang dia... Sah aku memang dah angau dah... At least aku dah boleh mulakan hidup baru... Walaupun aku masih x tau siapa dia sebenarnya... Kononnya nak buat mcm gila bayang sketla, main2 mata dgn dia ke... Tapi kalau dah jarang jumpa mcm mana aku buat mcm tu???

Oh ya, dulu kan aku pernah setkan lagu utk org yg aku suka... So ni ada tambahan...
A : Bencinta-Faizal Tahir
F : Ah Nayo-Lisa, Hanya Kau Yang Mampu-Aizat, Aku Masih Setia-Dia Fadila, Cuba-Faizal Tahir, Pakai Buang-Stacy
N : Cinta Ini Membunuhku-D'massive
??? : Ku Pinjam Satu Bintang-Alyah&Riz, Nobody-Wonder Girls

Location: at home
 Terima kasih kerana sudi membaca n3 ini.
Posted by MZ

No comments:

Post a Comment

Strictly no spamming or porn comment or link. Thank you.