Saturday, June 26, 2010

Goodbye all...

Perhatian!! Ini adalah segmen luahan hatiku. Nak baca teruskan, taknak baca silalah tutup n3 ni, tiada siapa yg menghalang.

Memang confirm, kontrak x akan sambung lagi lepas nih... Tu pun maybe abis awal... So maknanya aku cuma ada 5 bulan or kurang sebelum aku abis kontrak sebab lepas tu aku dah x jumpa mamat tu lagi... Tu yang buat aku sedih nih... Iyelah kalau x jumpa lagi, x bestla... Dahla susah sangat nak terserempak dgn dia, pastu x jumpa lagi plak lepas nih... Macam mana nak kenal kalo jarang jumpa?? Susahnya... Kadang2 aku rasa macam dah malas dah, dah giveup dgn dia... Tapi bila nampak dia aku jadi bersemangat balik... Masalahnya sekarang, aku dah jarang jumpa dia, so macam mana nak bertegur sapa kemudian berkenalan kemudian jadi mesra ke... Arghh!! Tolongla... Kenapalah aku bleh suka+rindu kat dia yg aku x berapa nak kenal nih??

P/s: Best plak tgk citer GLEE nih...
Terima kasih kerana sudi membaca n3 ini.
Posted by MZ

No comments:

Post a Comment

Strictly no spamming or porn comment or link. Thank you.