Monday, October 4, 2010

-No Title-

Perhatian!! Ini adalah segmen luahan hatiku. Nak baca teruskan, taknak baca silalah tutup n3 ni, tiada siapa yg menghalang.

Lama dah x update.. Bukan sebab apa cuma malas dan x sempat nak update... Puasa dah abis, raya pun nak abis.. Sekejap je masa berlalu... Hatiku pun sama berubah, berlalu pergi... Yang lama dilepaskan datang pula yang baru... Sejak aku jarang jumpa mamat tu aku rasa macam dah x kisah lagi dah pasal dia... Aku pun macam dah x amik peduli pun kalau nampak dia... Iyelah, dia masih macam tu.. Masih xde tindakan pun.. Aku plak jarang sgt jumpa dia so macam mana nak bertindak... huhuhu... Tapi dalam aku x kisah tu sempat lagi aku kisah pasal orang lain.. Dia berada sgt dekat dgn aku... Sebelum ni aku x bleh nak terima dia sebab aku x biasa sgt dgn dia... Tapi semakin hari semakin dekat plak aku rasa... Tambahan plak bila aku dah tahu sket pasal dia dan family dia baru2 ni, membuatkan aku rasa macam nak tahu lebih lagi pasal dia... Membuatkan aku lebih tertarik pada dia... Walhal dulu aku x dpt nak terima dia sebab terlalu dgr sgt cakap orang... Akhirnya aku dah mula menerimanya... Kalau ditakdirkan dialah jodoh aku, akan aku terima dengan hati terbuka... Selama ni aku x perasan langsung... Sekarang nie baru aku perasan... Yang dia memiliki hampir semuanya yang aku angankan... Berpelajaran, beriman, berkulit cerah, tinggi, ada kenderaan sendiri dan yang penting satu negeri... Cuma xde rumah sendiri sebab dia tinggal dgn family dia dan kerja tetap sebab dia kerja kontrak gak... Itu no.2... Tapi yang penting kebanyakan yang aku cari ada dalam dia... Kenapa aku bleh x perasan sebelum nih?? Tapi masalah sekarang, dia plak macam x berminat dgn aku... Iyelah aku ni biasa2 je, x cantik sgt pun... Manalah dia nak pandang aku ni... huhuhu... Seksanya sukakan seseorang yang xde perasaan kat kita... Terasa sakit hati ini bila x dapat memiliknya... Uwwaaa....

P/S: Aku sukakan lelaki yg berjari runcing, kebetulan plak dia memiliki jari yg runcing. Hmmm...
Terima kasih kerana sudi membaca n3 ini.
Posted by MZ

No comments:

Post a Comment

Strictly no spamming or porn comment or link. Thank you.