Sunday, July 17, 2011

Arghh...sakitnya hati ku ini

Perhatian!! Ini adalah segmen luahan hatiku. Nak baca teruskan, taknak baca silalah tutup n3 ni, tiada siapa yg menghalang.

Dalam beberapa minggu ni macam2 yg berlaku dlm hidup aku. Ada yg sedih, menyakitkan hati dan macam2 lagilah.. Anak kucing aku dah ilang sekor.. Dia keluar main kat depan umah pastu dah x masuk2 umah lagi dah. Sejak aritu dia x muncul2 pun kat umah aku lagi. Harap2 dia ok lah... Kalau ada org jumpa harap2 lah org tu jaga elok2 yek. Dahla dia paling manja dgn maknya, muka dia x comel langsung pastu kurus plak tu. Pastu yg menyakitkan hati aku plak, org2 ni x abis2 nak menyibuk dlm hidup aku. Pastu x pasal2 kata aku ni teruk hanya disebabkan aku malas nak layan dia. Tu kira ok lagi sbb aku  belum marah
dia depan2, pastu ngadu kat mak aku plak tu. Menyampah betulla aku dgn org yg macam ni. Aku dah penat tau. Lepas ni aku dah malas nak cakap apa2 lagi dah. Kalau aku cakap kang org kata aku nie melampau plak kang. Baik aku dok dlm umah diam2 dan x bercakap dgn sape2 pun. Abis citer...
 Terima kasih kerana sudi membaca n3 ini.
Posted by MZ

No comments:

Post a Comment

Strictly no spamming or porn comment or link. Thank you.