Saturday, September 24, 2011

Makan malamku

Semalam adik aku sms.
Katanya malam xyah masak, makan kat Mali's Corner.
Tgh hari plak perut aku rasa x sedap.
Rasa macam memulas2 tapi x terasa nak 'melabur' plak.
Tapi masih bleh cool lagi.

Malam pun menjelma.

Aku order Char Koay Teow yg ramai org kata sedap tuh.
Beli spesel punya. Sekali RM7 daa...
Dah naik plak harganya..
Adik aku kata dulu dia dpt byk koay teow tapi sekrang dah x byk dah.
Dia plak beli nasi lemak yg femes tuh.
Air plak kitaorg minum Teh 'O' Limau jeh.

Aku rasa biasa je CKT tu, tapi yg pasti dia masin sket.
Sedap tu sedap lah gak tapi biase2 je.
Dan byk udang, tu jeh...
Nasi lemak dia pun ok gak.
Sambalnya sedap gak.

Well, akhirnya dah merasa gak CKT kat Mali's.
Bolehla...

No comments:

Post a Comment

Strictly no spamming or porn comment or link. Thank you.