Tuesday, January 17, 2012

Bukan sakit mata

Minggu lepas kan aku ada citer pasal mataku.
Harini nak sambung citer tu sket.
Aku dah pun berjumpa dengan doktor.
Dia kata mungkin urat darah kat mata aku tu pecah.
Tu pun mungkin sebab hari sebelumnya aku muntah2 teruk sangat.
Sebab tulah urat darah tu pecah. Dasyat giler jugakla aku muntah2.
Sampai gitu sekali kesannya.
Doktor kata lagi mungkin akan amik masa sket nak baik.
Dalam beberapa hari, macam bila kita kena lebam.
Kan amik masa nak elok lebam tu.
So doktor bagi ubat hisap dengan ubat titis mata.
Kalau org tengok mesti takut.
Iyelah kalau aku pun takut nak tengok. Ngeri...
Dah macam org sakit mata pun ada aku tengok...

No comments:

Post a Comment

Strictly no spamming or porn comment or link. Thank you.