Wednesday, June 20, 2012

Hadiah dari Cornetto

Apa bendalah agaknya ada dalam package tu hah?


Oohh... T-shirt rupanya. Kalau nak tahu, inilah hadiah yang aku dapat dalam peraduan Cornetto tu. Tengok entry ni.

Alah t-shirt je pun. Tapi t-shirt bukan sebarang t-shirt, sebab dia ada lampu kelip2. Tapi kena guna baterilah, kalau tak macam mana nak menyala. Sekalipun t-shirt tu ada lampu, ada ke orang nak pakai?? Bukan dengan lampu kelip2 je, dalam baju tu ada wayar dan kotak letak bateri. So sapa je yang pakai baju macam tu pergi jalan2?? Aku taklah... Tapi nak buat macam mana, dah itu je hadiah yang aku dapat... Huhuhu...

No comments:

Post a Comment

Strictly no spamming or porn comment or link. Thank you.