Monday, September 16, 2013

Book Fair 2013

Sebenarnya Book Fair ni berlangsung masa raya lepas. Dekat KL Convention Center. Sebab aku tak balik kampung so bolehla pergi masa raya haritu. Itu pun pergi time raya ke-3 kalau tak silap.. Haha orang lain balik kampung beraya sakan tapi aku pergi pesta buku je... Tak banyak yang aku beli sebab buku yang aku nak cari tiada. So just beli sebuah buku pasal mekap, majalah CLEO dan safety alarm.

Nuffnang CPC #14 - #16

Another CPC added. Thanks all!!

Friday, September 6, 2013

Nuffnang CPC #9 - #13

Sekali banyak pulak dapat. Thanks all (^_^)

Monday, September 2, 2013

Mivvabox edisi Ogos 2013

Sebenarnya aku dah lama dapat Mivvabox ni. Sebelum raya haritu. Tapi masa tu tiada siapa kat rumah so terpaksalah pergi ambil kat pejabat poslaju. Itu pun lepas raya. Cuma sekarang baru nak post.. Hehe...