Monday, September 2, 2013

Mivvabox edisi Ogos 2013

Sebenarnya aku dah lama dapat Mivvabox ni. Sebelum raya haritu. Tapi masa tu tiada siapa kat rumah so terpaksalah pergi ambil kat pejabat poslaju. Itu pun lepas raya. Cuma sekarang baru nak post.. Hehe...

Kalau sebelum ni corak kotaknya lain (edisi Julai) tapi kali ni aku dapat yang corak lain pulak. Kotak hitam dengan polkadot putih.


Tema untuk bulan Ogos adalah "Flower Power". Bukak je kotak terus bau harum semerbak. Tapi baunya terlalu kuatlah bagi aku...

So inilah yang aku dapat untuk bulan Ogos lepas... Ia lebih kepada penjagaan diri. Well, aku jangkakan akan dapat benda lain sebab kat teaser dia haritu cakap lain. Ke aku yang salah faham?? Err...

1. Dermedex Refining Cream 2 Challenge pack (trial size) untuk kulit bermasalah.
Bio'tox cleanser - RM120 for 50ml.
Refining cream 2 - RM165 for 30ml.

2. Di Palomo Moisturizing Body Wash (trial size).
Orange Blossom with Wild Honey & Olive - RM69 for 250ml.

3. I-Gel Aire Refreshing Drops (full size) untuk pengguna contact lenses.
RM18.80(WM), RM19.80(EM) for 10ml.

4. Tsubaki Damage Care hair set (trial size).
Shampoo - RM 16.90 for 220ml.
Conditioner - RM33.90 for 550ml.

5. Shills Rose Essential Hydrating Skin Care set (trial sizex3).
Rose Essential Dual Action Cleansing gel - RM79.
Rose Essential Hydrating Toner - RM59.
Rose Luxury Essence - RM99.

6. F Cup cookies (2 sticks) untuk breast enhancement.
RM78.90 for 14 sticks.

7. Magnolia Perfume Drawer sachet. Sesuai untuk almari or laci. Dalam bilik atau kereta pun boleh jugak.

Itu jelah untuk kali ini. Kalau nak melanggan untuk bulan akan datang punya, boleh klik SINI. Babai...

4 comments:

  1. sy xpenah lg langgan beuaty box..confirm xtrguna brngnya..

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau sekali sekala takpe.. takdelah dapat banyak sangat nanti..

      Delete
  2. Hello, I have known your blog by the international directory of blogs, I love your your blog and it's very interesting. This is my blog, if you like and want to follow me, I'll follow you back. Greetings.

    http://redecoratelg.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks for coming.. will visits yours also soon... :)

      Delete

Strictly no spamming or porn comment or link. Thank you.